محل لوگو

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید


کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» از جمله کتاب‌هایی است که هرکس در طول زندگی اش باید حداقل یکبار آن را مطالعه کند.

ناپلئون هیل، نویسنده این کتاب است. جالب است بدانید ناپلئون هیل، نویسنده یا محقق نبود. او تنها یک خبرنگار ساده بود. هیل برای انجام دادن یکی از مصاحبه‌هایش به سراغ «اندرو کارنگی» رفت. کارنگی در وجود او، جدیت و عزمی راسخ مشاهده کرد. به همین دلیل تصمیم گرفت اصول موفقیتش را به ناپلئون هیل آموزش بدهد. آموزش‌های کارنگی، درون‌مایه اصلی کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» است.

این جمله‌ها را از زبان ناپلئون هیل می‌خوانید:

” در این کتاب، به رمز ثروتمند شدن کسانی اشاره کرده‌ام که سال ها، به دقت تمام، با گفتگو و مصاحبه، زندگیشان را تحلیل کرده‌ام. من این راز را از اندرو کارنگی یاد گرفته‌ام. کارنگی، این مرد دوست داشتنی اسکاتلندی، از من خواست که کلامش را به گوش جهانیان برسانم. من پیشنهادش را پذیرفتم و با همکاری کارنگی تا به حال، بر این قول خود ایستاده‌ام.

اگر شما تاکنون مایوس شده‌اید، اگر تاکنون تحت تاثیر مشکلی روح و روانتان را آزار داده‌اید، اگر سعی کرده‌اید و شکست خورده‌اید، اگر بیمار و معلول بوده‌اید، استفاده از فرمول کارنگی همان اصلی است که باید آن را درک کنید و از آن در زندگی خود استفاده کنید.

یکی از ویژگی های رمز کارنگی این است که وقتی کسی به آن احاطه پیدا می‌کند و آن را به کار می‌گیرد، خود را در مسیر رسیدن به موفقیت بی‌اراده در حرکت می‌بیند. برای رسیدن به موفقیت باید بهای آن را بپردازید، هرچند این هزینه در مقایسه با آنچه به دست می‌آورید بس ناچیز باشد.

اگر برای دریافت این رمز آماده باشید، پیشاپیش نیمی از راه موفقیت را پیموده اید و نیمه دیگر را به محض آنکه به ذهن شما برسد درک خواهید کرد.”

بنابر گفته‌های نویسنده این کتاب، رسیدن به ثروت دور از دسترس نیست و شما می‌توانید آنچه را می‌خواهید به دست آورید. ثروت، شهرت، شناخت، و خوشبختی می‌تواند سهم همه کسانی باشد که با عزمی راسخ تصمیم گرفته‌اند به آن دست یابند.

 

قسمتی از خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید:

« در کار برنامه‌ریزی برای ثروتمند شدن به کسی اجازه ندهید که رویای شما را از بین ببرد. هرگز به گفته‌های دیگران اعتنا نکنید. رویاها مثل ابر در هوا پراکنده نیستند. توماس ادیسون می‌خواست لامپی بسازد که با برق روشن شود و موفق به این کار شد. برادران رایت می‌خواستند هواپیما بسازند و توانستند ماشین پرواز رویایی خود را اختراع کنند. بتهوون ناشنوا بود و با این حال موسیقی می‌نواخت. اُ هنری در زندان قوه تخیل خود را به کار انداخت و نویسنده‌ای بزرگ شد. چارلز دیکنز، بعد از شکست عشقی‌اش یکی از بزرگترین نویسندگان جهان شد.

هلن کلر، ناشنوا، نابینا و لال بود. به رغم این بدبیاری‌ها او یک زن تاریخ‌ساز شد. او ثابت کرد: اگر کسی خود را شکست‌خورده نپندارد، در شمار شکست‌خوردگان قرار نمی‌گیرد.

50 سال پیش، پزشکی به روستایی رفت و یک کتری بزرگ و یک همزن چوبی را به دارو‌فروش آن روستا فروخت. آن دسته اسکناس که دارو‌فروش پرداخت، پس‌انداز کل زندگی‌اش بود. دارو‌فروش یک نقطه نظر خرید. کتری قدیمی، همزن چوبی و فرمول نوشته شده روی کاغذ به کالایی منتهی شد که امروزه آن را با نام «کوکاکولا» می‌شناسیم.

در نتیجه، اگر اراده‌ای باشد راهی هم وجود دارد. »

 

چرا باید خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را مطالعه کنید؟

  • زیرا با خواندن خلاصه این کتاب، تمام نکات مهم و رموز موفقیت گفته شده در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را دریافت می‌کنید.
  • برای خواندن آن به زمان زیادی نیاز ندارید. در حقیقت با 10 دقیقه مطالعه می‌توانید چکیده کتاب را مطالعه کنید.
  • فرمت فایل خلاصه کتاب PDF است؛ یعنی شما می‌توانید خلاصه کتاب خود را در هر دستگاهی مانند موبایل، تبلت یا کامپیوتر مطالعه کنید.
  • وقتی خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را دریافت کنید می‌توانید از گفته‌های ناپلئون هیل در سخنرانی‌ها، ارائه‌ها و کنفرانس‌های خود استفاده کنید.
  • اگر کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را قبلا مطالعه کرده باشید، با خواندن خلاصه این کتاب، موضوعاتی که خواندید را خیلی راحت به یاد می‌آورید.
  • هزینه این خلاصه کتاب، فقط 2 هزار تومان است. 2 هزار تومان یعنی یک دهم قیمت اصلی کتاب! در حالی که خلاصه کتاب و خود کتاب به یک اندازه مهم هستند.
  • با اینکه هزینه کتاب بسیار پایین است (تقریبا رایگان)، در صورت نارضایتی از محتوا یا حتی طرح روی جلد کتاب می‌توانید پولی که پرداختید را پس بگیرید.
  • برای خواندن این خلاصه کتاب، فقط به 10 دقیقه زمان نیاز دارید.
  • با خرید این کتاب، به جمع اعضای ویژه وب‌سایت خلاصه کتاب می‌پیوندید.

 

برای همین است که شما را به مطالعه خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید دعوت می‌کنم.


مبلغ قابل پرداخت 7,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 360

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما